התאמת פינות ישיבה

התאמת פינות ישיבה ווילונות מעוצבים בסלון

היום ניתן לראות יותר ויותר בתים שנבנים עם פתחים גדולים לחלל שבחוץ, מה שמעניק הרבה חדירה של אור טבעי לפנים הבית. שילוב של החוץ והפנים הוא סגנון עכשווי ומודרני שעיקרו ניצול כל משאב טבע; האור שחודר ומאיר את הבית, הנוף הירוק מבחוץ שמשרה אווירה נעימה ורגועה וכו'.

הסגנון המודרני שמשלב בין אור טבעי לחלל הבית, הביא גם תנופה גדולה בעולם הווילונות שנועדו למנוע חדירה של קרני שמש חזקות ולספק גם מינון נכון של אור לחלל כולו. לכן חשוב מאוד לדעת להתאים את הווילונות לפינות הישיבה מבחינת הצבעים וסוגי הבד. רצוי שתהייה התאמה וקו עיצובי נכון ביניהם.

חלל הסלון שלנו
חלל הסלון שלנו הוא החלל שבו אנחנו מגיעים לאחר יום עבודה ארוך ומעייף ומבקשים להשתרע ולנוח באווירה שהיא מרגיעה, מפנקת ומכילה. לכן בהתאם לכך, מתבקש שבחלל הסלון יהיו אלמנטים מחומרים רכים, חמים ומלטפים כמו טקסטיל, עץ או קש. בנוסף רצוי שהגוונים בחלל יהיו נעימים ולא צעקניים. פינות הישיבה, השידה ושאר הריהוט אמורים להכיל את בני הבית ולגרום להם לרצות להתאסף יחד ולחוות את החמימות המשפחתית מדי ערב. מומלץ שלא ליצור סתירה בסגנונות הריהוט ושישרור בין כל הרהיטים, קו סגנוני שמאחד אותם. זאת ניתן לעשות באמצעות ווילונות שיהיו תואמים לפינות הישיבה וההפך. זאת אחת הסיבות שמומלץ ונהוג לרוב לבחור את פינות הישיבה טרם רכישה של וילון ולאחר מכן לבחור את הווילונות המתאימים.

וילונות מעוצבים
כשרוצים לבחור וילון חשוב לשים לב למספר פרמטרים, כמו לאן אנחנו מייעדים אותו. האם הוא צריך לתמוך או להשלים את הקו העיצובי של הבית שלנו, לרכך אותו או להוות פריט בפני עצמו. מה הבד שיהיה נכון לווילון; הצבע שלו, מה צורת התפירה, האם הוא אמור להיתלות גם על מסילה וילון ועוד. חשוב שהווילון יהיה מתאים לקו העיצובי של החלל, לריהוט שהוא מכיל שתיווצר בעין תחושה של המשכיות והומוגניות בכל החדר. דרגת ההצללה היא פרמטר חשוב שכן הבדים של פינות הישיבה עלולים להינזק מהשמש היוקדת  שחודרת מבעד הפתחים במהלך היום ובחירה של בד וילון שמונע חדירה ישירה, היא בחירה מכרעת בעניין.

פינות ישיבה מכתיבות את הטון
פינות ישיבה בוחרים לפי טעמו האישי של כל אחד. חשוב שתהיינה נוחות ופרקטיות ושיתאימו לצרכיו של  מי שהולך לשהות עליהם. יש מגוון שלם של פינות ישיבה וסגנונות רבים. פינות ישיבה הן הרהיט שנותן את הטון בכל חלל. במידה והן בסגנון קלאסי כל שאר הריהוט יאלץ להיות מותאם לקלאסיות שלהן, בלי יוצא מן הכלל גם הווילונות. הווילונות לא יוכלו להיות פשוטים ויהיה צורך לבחור כאלה שיתאימו הן בבד או בגוון לפינת הישיבה. ההתאמה תתבקש גם בפינות ישיבה יוקרתיים וכבדים אזי הווילונות יהיו בעלי בד עבה ואטום.

 

 

חייגו עכשיו