חוט של חן

וילון משמש לכיסוי אך לא פחות מכך לעיצוב, הוילון שאמור להצליל או להסתיר מעצב את החדר ומשפיע לא רק על האויר אלא הרבה מאוד על האוירה, צורת הוילון המיקום שלו, גודלו, גווניו, סך כל הנתונים ישפיע על המראה הסופי של החלל בו הוא נמצא.

הוילון משמש למגוון מטרות, הסתרת קרני השמש עמעום החדר שמירת פרטיות  בחדרי שינה ובבתי חולים גם לאיטום המים במקלחון נשתמש בוילון. מראה הסלון והיוקרה שלו מושפעים הרבה מאוד ממראה הוילון. מספרם הרב של השימושים בוילון משפיע על מגוון הוילונות שישנם בשוק מוילון אמבטיה ועד וילון לאולם אירועים. כל וילון והייחודיות שלו, כל וילון ומה שהוא מייצג ומה שהוא אמור לשדר, או אפילו לשדרג.

צלילי ההצללה

הצללת החדר משמשת לשתי מטרות, הראשונה היא הצללה כהגנה מפני אור השמש אשר קרניה החודרות מטרידות את מנוחת שוכני החדר ועשויה להפריע בשעות המוקדמות של הבוקר ולקטוע  את שגרת השינה. לקרני השמש יש השפעה מזיקה מאוד על הריהוט, ספות העור מתייבשות ונסדקות והארונות עשויים לדהות. בנוסף ההצללה משמשת לשמירת הפרטיות וילון אטום מכסה את החלון כך שהעוברים בחוץ או הדיירים ממול אינם יכולים להשקיף לחדר פנימה ובני הבית יכולים ליהנות ממנוחה ופרטיות במרחב האישי שלהם.

יופי של חדר

לוילון השפעה רבה על מראה החדר, צבעו של הוילון עשוי להוסיף למראה החדר ולהטעים את המראה למטרה. לדוגמא, לחדרי השינה נבחר וילון בגוונים בהירים כמו צבע שמנת או וורוד בהיר על מנת לשוות מראה רגוע ושלוו. לחדרי ילדים בוחרים וילונות מעוטרים היוצרים אוירת שמחה וקלילות, וילונות כאלו ניתן לראות אף בחדרים בטיפות החלב ואפילו בבתי החולים במחלקות הילדים כדי להשרות אוירה קלילה ושמחה. לסלון נבחר וילונות מהודרים לעיתים וילונות עם כותרת מלאת בד למראה עשיר או וילון כפול שהשכבה העליונה קשורה בקשר מעניין ויוקרתי. כך גם בוילונות לאולמות אירועים שם מעצב האולם ישקיע מחשבה רבה בתכנון הוילון הוא יתייחס לגוון לטקסטורה לנפילת הבד בהקפדה כדי להביא לתוצאה המושלמת. אפילו בחדרי האמבטיה בוחרים בוילון מעוצב, כמובן שתחילה הוא אמור להיות אטום למים אך מתייחסים גם לפן האסתטי, מקפידים שצבע הוילון יתאים לגוון הקרמיקה ולחדר בכלל.

רגעי רוגע

לוילון יש השפעה על מצב הרוח יש משהו בכיסוי הענוג של הוילון שנותן הרגשה חמימה ומרגיעה מן הגנה נסתרת המתנפנפת בין קפליו של הוילון ובין העיטורים הנעימים והמשובצים בו כמן מערכת מתוכננת של השראת שלווה על הנמצא בחדר, מחקרים רבים מוכיחים את ההשפעה הרבה שיש למראה החדר וגווניו על מצב רוחם של השוכנים בו.

על מה נקפיד בבחירת הוילון

  • סוג – הבד וסוג הוילון ישפיע על השגת מטרת הוילון: הצללה, נוי, יוקרה, איטום או כל מטרה אחרת.
  • גודל – השטח אותו אמור לכסות הוילון חלון של חדר שינה או חלון סלון או אולי פתח של חצר או מרפסת. נתונים אלו חשובים לבחירת הוילון לשם המידה אבל לא רק, גם כדי לבחור עיצוב המתאים לגודל הנדרש.
  • צבע – מה יהיה הצבע והגוון, לפי השימוש של החדר, סגנון הריהוט, המיקום.

בואו אלינו ותתייעצו עם המקצוענים שלנו, מעצבים עם מוניטין בהתאמת וילונות מעוררי השראה.

חייגו עכשיו