בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית, עסקים רבים מוצאים את עצמם מתנהלים באופן טלפוני במידה וחלה אצלם תקלה טכנית, למשל. מרבית המענה האנושי לעסקים מתבצע בארצות המזרח. כך שאם בעל עסק מתקשר לקבל מענה אנושי מתמיכה טכנית לעסקים, לרוב יגיע לדובר אנגלית בעל מבטא הודי.
מענה אנושי לעסקים במרבית המקרים זמין בכל שעות היממה, כשבחלק מהמקרים ניתן לתקן התקלה מרחוק, באמצעות התחברות למערכות השונות של בעל העסק.
מענה אנושי בכל שעות היממה הינו קריטי לבעלי עסקים, שכן לעיתים, שעה אחת ללא תפעול המערכות עשוי להוביל להפסדים של עשרות מיליוני שקלים, אם לא יותר.
עסקים המתבססים על מערכות טכנולוגיות לרוב מעניקים שירות בכל רחבי העולם, כאשר חלק מהשירותים ניתנים לארצות בקצה השני של העולם, כך שהשעות למעשה הפוכות. על כן, קיימת האפשרות כי באמצע הלילה של ישראל תתקבל קריאה מלקוח בניו יורק כי איננו מצליח לתפעל אצלו המערכות, כאשר התשתיות ממוקמות כאן בארץ. בעל עסק יצטרך בו במקום להתקשר למענה אנושי לעסקים, על מנת לבצע תיקון מיידי לתקלה.
מענה אנושי לעסקים הינו נושא שניתן לשמוע עליו בעשר השנים האחרונות, כאשר עד אז, בכל פעם שהותקנה מערכת ענק בבית עסק, לרוב היה לה מענה טכני כאן בארץ. עם זאת, במרבית המקרים, המערכת איננה נרכשת במדינת ישראל, על כן המענה הטכני לא תמיד יכול לפתור את הבעיה עד הסוף, מה שעשוי ליצור פער בעבודה והפסד כספי עמוק.
כמו כן, העסקת עובדים בארצות המזרח זולה יותר מאשר העסקת עובדים במדינה, על כן, נוצר הפיתרון היצירתי במסגרתו יינתן מענה אנושי בכל עת, באמצעות עובדים ממדינות אחרות. בכל פעם שבית עסק מחייג לקבלת מענה אנושי, ייתכן ויגיע למדינה אחרת עם שפה שונה.
החיסרון בשיטה זו הוא כי לעיתים המבטא עשוי להאריך זמן הסבר התקלה, שכן לא תמיד צד אחד מצליח להבין את משנהו, כך שהדיון על התקלה עשוי להמשך זמן רב.
מענה אנושי לעסקים הינו חיוני וחשוב ביותר, שכן כל דקה מחושבת וקריטית.
לפרטים נוספים: https://www.shidurit-ltd.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%94%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94/